yol yardımı

Yol yardımı: yolculuğunuza devam etmenizi sağlar

Bir kaza veya arıza durumunda, sürücülerinizi iş performansını etkilemeden yola devam etmelerini sağlamak için doğru yol kenarı filo desteğine ihtiyacınız var. İhtiyaç anında, sürücüleriniz için yol yardımından daha önemli bir hizmet yoktur.

• 1. Türkiye’nin her yerinde filonuz kesintisiz yola devam etsin

Filomuzdaki tüm araçların yola kesintisiz devamlılığını sağlamak için alanında lider yol yardım kuruluşları ile çalışırız. TEB Arval’in yol yardım hizmeti Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde, her noktada sınırsız hizmet sunar. Yol yardım hizmetimiz, bekleme yada kesinti sürenizi en aza indirir ve şirketinizin verimliliğini en üst seviyeye çıkarır.

• 2. Sürücülere Destek, Sizin İçin Rahatlık

Sürücü yardımı

Bir kaza veya arıza durumunda, asıl endişeniz ve tabii bizim de endişemiz sürücülerinizin sağlığıdır. Sürücü Masamız sürücülere doğrudan tavsiyede bulunmak, kaza veya yanlış yakıt alımı halinde aracın çekilmesini planlamak veya (varsa) bir ikame araç için 7/24 hazır beklemektedir. Mümkün olduğunca sürücülerin güvenli bir şekilde ve minimum zaman kaybederek yola devam etmesini sağlamayı hedefliyoruz.

Acil Yardım

Yol yardımımızın acil yardım sağlayabildiği (lastik patlaması veya akü takviyesi gibi) durumlarda sorunu hemen hallederiz. Bunun ötesinde mekanik arıza olması durumunda, her zaman tek irtibat noktanız olacağız:   filo kiralama hizmetiniz süresince tüm ihtiyaçlarınızı karşılamak için tedarikçiler, onarım ve servis personeliyle birlikte çalışırız.

Yolculuk ve konaklama masrafları

Arızalar her zaman eve yakın yerlerde olmaz. Çoğu yolculuk masraflarını karşılıyoruz ve acil yardım planlıyoruz, bu sayede sürücülerinizi çaresiz bırakmıyoruz. İhtiyaç olması halinde, araçta bulunan herkes için bir otel odası ve / veya evlerine kadar bir taksi hizmeti veya tren bileti ayarlıyoruz.

• 3. Yol Yardımı

TEB Arval, ister binek araç, ister elektrikli araç veya hafif ticari araç olsun tüm araç türleriniz için yol yardımı sağlar. Bu sayede, yönetim ekibiniz yolda meydana gelen beklenmedik olaylara karşı bütçe ayırmak ve bunları kontrol etmek için kolay ve şeffaf bir yol izleyebilir. Bırakın TEB Arval, çalışanlarınız, sürücüleriniz ve araçlarınızla ilgilensin.

Bilgi için
0212 337 55 00'ı arayabilirsiniz.

Neden TEB Arval?

Bize güvenebilirsiniz:

30 yılı aşkın filo deneyimine sahip küresel bir ortağın gücü sizinle

Bizimle iş ortağı olun:

Uzman ekibimiz ihtiyaçlarınıza yönelik çözümler üretir

Hep yanınızdayız:

Bize ne zaman ihtiyacınız olursa dijital ve kişisel olarak buradayız.