TEB Arval olarak müşterilerimize ve tüm ziyaretçilerimize en iyi deneyimi ve hizmeti sunmak için büyük bir özen gösteriyoruz. Ancak yine de yaşanabilecek bazı aksaklıklar nedeniyle, tatsız bir tecrübe yaşamış olabilir ve konu ile ilgili olumsuz deneyiminizi TEB Arval ile paylaşmak isteyebilirsiniz.
Şikayetinizi her zaman, e-postayla (tebarval@tebarval.com.tr) veya aşağıdaki şikayet formu aracılığı ile bizimle paylaşabilirsiniz.
TEB Arval olarak tarafımıza iletilen tüm şikâyetleri çok şeffaf bir şekilde ele alırız. Tatsız bir deneyimi olumlu bir sonuca dönüştürmek ve gelecekte tekrarını önlemek için her şikâyet kayıt altına alır ve takibini yaparız.
Şikayetiniz bize ulaştıktan sonra tarafınıza en kısa sürede dönüş sağlar, ve şikayetlerimizi 3 iş günü içerisinde çözüme ulaştırmayı hedefleriz.
TEB Arval'den kiralamış olduğunuz aracınız hakkında olası tüm sorularınız için 7 gün 24 saat boyunca 444 27 24 no'lu Sürücü hattımız üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Şikayet bildirimi
Aşağıdaki formu doldurarak şikayetinizi bizimle paylaşabilirsiniz.