Home > COVID-19 BİLGİLENDİRME

COVID 19 DUYURU    Detaylı bilgi için tıklayınız

COVID-19 BİLGİLENDİRME

COVID 19 - TEB Arval hizmetleri hakkında bilgilendirme

Değerli İş Ortaklarımız,

Arval olarak, BNP Paribas Grubu’nun direktiflerini takip ediyor ve faaliyet gösterdiğimiz pazarların her birinde yetkili makamların tavsiyelerini titizlikle uyguluyoruz.

Bu dönemde tüm iş ortaklarımızın ve ekiplerimizin güvenliği adına evlerimizden çalışmaya devam ediyoruz. Sizlere sunmuş olduğumuz hizmetlerde bir aksaklık yaşamamak adına da tüm tedarikçilerimiz ile durumu yakından takip ediyoruz.

30 ülkede 7.000'den fazla çalışanı olan Arval, tüm dünyadaki operasyonlarını Covid-19'a proaktif bir biçimde uyarlamıştır. 16 Mart Pazartesi gününden itibaren ekip üyelerimizin çoğu evlerinden uzaktan bağlantı yöntemi ile dijital ortamda çalışarak, binalarımızdaki fiziksel varlığımızı minimum seviyeye indirmiştir. Bu zorlu zamanlarda Arval olarak hem kendi ekiplerimizin sağlığını koruyor hem de tüm iş ortaklarımıza olan sorumluluklarımızı eksiksiz olarak yerine getiriyoruz.

Konu ile ilgili tarafımıza gelen sorular ve cevaplarına, TEB Arval'in almış olduğu önlemler hakkında detaylı bilgiye aşağıda ulaşabilirsiniz.

COVID-19 bağlamında, Arval'de uyguladığınız önlemler nelerdir?

BNP Paribas'ın bir parçası olarak, Grubumuzun direktiflerini takip ediyor ve faaliyet gösterdiğimiz pazarların her birinde yetkili makamların tavsiyelerini titizlikle uyguluyoruz. Ekip üyelerimizin büyük bir çoğunluğu evlerden tam dijital ortamda çalışıyor ve binalarımızdaki fiziksel varlığı sıkı bir şekilde minimumda tutuyoruz. Dijital araçları kullanarak iletişimin sürekliliğini sağladık.

Arval olarak iş faaliyetleriniz etkilendi mi?

Ekiplerimiz, bu durumun faaliyetlerimiz üzerindeki olası etkilerini yakından takip ederek, müşterilerimize ve ortaklarımıza hizmet sürekliliğini mümkün olduğunca sağlamak için gerekli önlemleri almaktadır. Lastik değişimi, bakım ve hasar onarım hizmeti, yedek araç temini, trafik ceza yönetimi, yakıt yönetimi, online filo raporlama, ikinci el araç satış vb. hizmetlerimiz kesintisiz olarak devam etmektedir.

Servis ve lastik ağlarınız tam olarak çalışıyor mu?

Tedarikçilerimizin aldığı yarı zamanlı çalışma, az personel bulundurma vb. tedbirler paralelinde lastik, bakım ve hasar onarım hizmetlerimiz kesintisiz devam etmektedir. Ancak yine de salgın yayılımını minimuma indirmek ve tüm iş ortaklarımızın güvenliğini maksimum seviyede tutmak adına zorunlu ya da acil olmayan taleplerinizi belirli bir süre ile ertelemenizi tavsiye ediyoruz.  

Bu süreçten en az şekilde etkilenmek adına tedarikçilerimizle yakın iş birliğini sürdürmekteyiz.

Araç muayene işlemlerimi yaptırabilir miyim?

COVID 19 salgını nedeniyle 3 Nisan 2020 Cuma Günü Resmi Gazete’de yayımlanan Araç Muayene İstasyonlarının Açılması İşletilmesi ve Araç Muayenesi Hakkında yapılan Yönetmeliğe göre; muayene süresi gelen aralarınızın muayenesini bugünden itibaren 3 ay içerisinde tamamlayabilirsiniz. Muayeneyi gerçekleştiremeyen motorlu taşıt sahiplerine  3 ayın bitimine ek olarak 45 gün daha ek muayene süresi hakkı tanınmıştır.

Arval Çağrı Merkezi ve Yol Yardım Hattı hizmet veriyor mu?

Evet, tüm sürücü hatları ve diğer irtibat  numaraları TEB Arval sürücüleri tarafından kullanılabilir. Çağrı merkezimiz kesintisiz hizmet vermeye devam etmektedir.

Servis noktalarında ne gibi önlemler alınıyor?

TEB Arval olarak yaklaşık 2000’e yakın tedarikçimize COVID-19 önlemleri ile ilgili bilgilendirme yaptık.

• Araçların teslim öncesi dezenfekte edilmesi,

• Araçları tamir edecek personelin hijyen kurallarına göre hareket ederek maske eldiven kullanması,

• Vardiyalar halinde çalışarak personelin seyreltilerek güvenli alan oluşturulması,

• Yedek ve ikame araçların tümünün teslim öncesi steril edilmesi vb. önlemler alınmaya başlanmıştır.

Araçlarımızın teslimatlarını nasıl gerçekleştirebiliriz?

Bayide hazır bekleyen araçların teslim alınmasını tavsiye ediyoruz. Dilerseniz İstanbul’daki teslimatlarınızı çekici ile ev adresinize ücretsiz olarak yapabiliriz. Diğer sorularınız için müşteri temsilciniz ile iletişime geçebilirsiniz.

Arval, krizin müşterileri üzerindeki etkisini azaltmak için neler yapabilir?

Müşterilerimizden durumlarını görüşmek için Arval Müşteri Temsilcileri ile iletişime geçmelerini rica ederiz.