ZİYARET SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ

ZİYARET SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ

TOPLANTI AMACINIZ AŞAĞIDAKİLERDEN HANGİSİYDİ
ONLİNE VEYA TELEFON GÖRÜŞMENİZDE TEKNİK SORUNLARLA KARŞILAŞTINIZ MI ?
AŞAĞIDA BELİRTİLEN ÜRÜN VE HİZMETLERDEN HABERDAR MISINIZ?

KİRACI MÜŞTERİ TOPLU AYDINLATMA METNİ

KVKK AÇIK RIZA METNİ

Çalışanı olduğum firma tarafından tarafıma tahsis edilmiş TEB ARVAL aracının kiralama ve operasyonel hizmetlerinin verilmesi sırasında gerekli olması nedeniyle kişisel verilerimin TEB ARVAL tarafından işlenmesi hususunda “KVKK MÜŞTERİ ÇALIŞANI Aydınlatma Metni” ile bilgilendirildim. TEB ARVAL tarafından verilen hizmetlerin yürütülmesi kapsamında veya pazarlama faaliyetleri maksadıyla paylaştığım veya paylaşacağım ya da işverenim tarafından paylaşılabilecek olan kimlik bilgileri, iletişim bilgileri, görsel ve işitsel kayıtlara dair veriler, işlem bilgilerimin ve TEB ARVAL aracı ile kaza yapmam halinde sağlık verilerimin, TEB ARVAL tarafından işlenmesine ve TEB ARVAL’in tedarikçileri, yurtiçi ve yurtdışındaki grup şirketleri ve iştirakler ile paylaşılmasına muvafakat ettiğimi, kabul ve beyan ederim. İşbu açık rızamı Müşteri Çalışan Aydınlatma Belgesi’ni okuyarak verdiğimi ayrıca beyan ve kabul ederim.

Kişisel verilerimin TEB ARVAL tarafından işlenmesine açık rıza veriyorum. KVKK Açık Rıza Metni için lütfen tıklayınız.

BİLGİLENDİRME

Görüşlerinizi müşteri temsilcimize e-posta göndererek de iletebilirsiniz.

Bu site reCAPTCHA ile korunmaktadır ve Google Gizlilik Politikası veHizmet Şartları geçerlidir.