Home > SIKÇA SORULAN SORULAR

SIKÇA SORULAN SORULAR

Operasyonel Kiralama Süreci

.

Aracımı teslim alırken neler yapmalıyım?

Araçta herhangi bir hasarın olup olmadığını, iç ve dış donanımların araca yerleştirilmiş olduğunu kontrol ettikten sonra teslim formunu imzalamanız gereklidir; hasar veya donanım eksiği olursa teslim formuna not düşerek 444 2 724 sürücü hattından bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Bakım Onarım için nereyi aramalıyım?

Periyodik bakım randevularınız için üretici markanın kılavuzunda belirtilen süre ve kilometrede 444 2 724 sürücü hattımızı arayabilirsiniz.

Lastik değişimi için ne yapmalıyım?

Kontratınızda var olan lastik hakkınızı kullanmak ve değişim talebinde bulunmak için web sitemizdeki lastik sipariş formunu doldurabilir ya da  lastik@tebarval.com.tr adresine mail atabilirsiniz.

Yol Yardımı ve çekici hizmetleriniz var mı?

Türkiye’nin her noktasında 7/24 TEB Arval yol yardımı ile ihtiyacınız olması durumunda aracınız anlaşmalı servise çekilecektir.

Yedek araç hizmetiniz var mı?

Aracınızın arıza veya kaza sonucu 24 saati aşacak şekilde kullanılamayacağı durumlarda yedek araç hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

Trafik Cezalarımı nasıl ödeyeceğim?

Araç plakanıza yazılan cezaları TEB Arval ödeyerek şirketinize fatura eder.

Polis tarafından elden tebliğ edilen ceza ödemesinin yapılması için dekont kopyası trafikcezayonetimi@tebarval.com.tr  adresine mail atılmalıdır.

Hasar – kaza durumlarında ne yapacağım?

Tek taraflı kazalarda rapor tutulamadığı takdirde sözleşmenizdeki beyan tutar ve adedi doğrultusunda işlem yaptırabilirsiniz.

Olaya başka araçların karıştığı poliçe, ehliyet ruhsat gibi evrakların tam olduğu hasarlarda karşı taraf ile birlikte Maddi Hasarlı Trafik Kazası Tespit Tutanağı, Karşı tarafın sigorta poliçeleri, ruhsat ve ehliyet fotokopileri gerekir.

Karşı tarafın evraklarının eksik olduğu veya karşı tarafın alkollü olduğundan şüphelendiğiniz durumlarda polis veya jandarma tarafından tutulan Kaza Tespit ve Görgü tutanağı ve alkol raporu temin edilmelidir.

HGS’yi nasıl yöneteceğim?

HGS’yi TEB Arval aracılığı ile veya firma veya şahıs adına alabilirsiniz. TEB Arval üzerinden HGS almanız durumunda etiketlere kredi yüklenmesi ve bakiye takibi TEB Arval’e aittir.

Güvenli ve Ekonomik Sürüş Eğitimleri nedir?

Defansif sürüş, Ekonomik ve Çevreci Sürüş, Gece Sürüş Teknikleri, İleri Sürüş teknikleri üzerine tercih ettiğiniz konuda kaza oranlarınızı ve yakıt maliyetlerinizi azaltmaya yönelik eğitimlerimizden satış temsilciniz aracılığıyla faydalanabilirsiniz.

My Arval Mobil nedir ve nasıl kullanabilirim?

TEB Arval Mobil uygulaması ile filonuzdaki sürücüler kontrata dahil hizmetler, aracın CO2 Emisyonu, Kontrat Süresi, araç bilgileri ve Satın alma opsiyonu vb bilgilere mobil uygulama üzerinden ulaşabilmektedir.

My Arval nedir ve nasıl kullanabilirim?

My TEB Arval filo yöneticilerine özel Trafik Cezaları, Km, Lastik ve filoya dair daha birçok bilgiyi içeren raporlama sistemidir. Web sitemizin sağ üst köşesinden “ Müşteri Hesabı ”na tıklayarak erişim sağlayabilirsiniz. Kullanıcı adı ve şifrenizi almak için Müşteri Temsilciniz ile iletişime geçebilirsiniz.

Aracımı satın almak istiyorum ne yapmam gerekir?

Kullandığınız aracı satın almak isterseniz; My TEB Arval Mobile uygulamamız üzerinden “araç satın alma” formunu doldurabilirsiniz.  Araç iade tarihinden 30 gün önce talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Daha detaylı bilgi için 0212 337 55 00’dan İkinci el departmanımız ile iletişime geçebilirsiniz.

TEB Arval Yolda Araç takip cihazının faydaları nelerdir?

Yakıt tüketimlerinin takibi, km kullanım analizi, filo giderlerinin optimizasyonu, araç rota planlamalarının yapılması, güvenli ekonomik sürüş analizi raporlaması ve daha birçok detayın takibi ile yakıt harcamalarında, rölanti süresinde, kaza oranlarında azalma sağlamaktadır.

Araç İade sürecinde yapmam gerekenler nelerdir?

Kullanıcı hatası konumunda bulunmayan hasarlarınızı iade öncesinde beyan hakkınızı kullanarak yaptırabilirsiniz. Detaylı bilgi için Araç İade Kılavuzumuzu inceleyebilirsiniz.

Mekanik açıdan ve kaporta açısından araç teslim formunda belirtilenler dışında ortaya çıkan ve beyan hakkı kapsamında onarılmayan tüm hasar bedelleri tarafınıza ayrıca yansıtılacaktır.

Aracınızda doğrudan yakıt firması ile anlaşma yaparak kullandığınız yakıt cihazı (Tts, Taşıtmatik) varsa araç iadesi öncesinde söktürmeniz ve yakıt alımına kapatmanız gerekmektedir. Aracın iç ve dış temizliğinin yapılmış olduğundan lütfen emin olunuz. İstanbul sınırları içerisindeki Araç İade Vale Talebinizi web sitemizde yer alan formu doldurarak bizlere iletebilirsiniz.