Hi̇zmetler ve şi̇kâyet yöneti̇mi̇

TEB Arval Smart Experience: benzersiz bir dijital deneyim.

Sizi 7/24 filonuza bağlar

TEB Arval’de, rekabet edebilmek için her zaman temel performans göstergelerinize kolayca erişebilmeye ihtiyacınız olduğunu biliyoruz. Bu nedenle TEB Arval Smart Experience’ı yarattık, burada filonuzdan gelen tüm bilgiler güvenli bir platformda toplanır.

TEB Arval Smart Experience sizin ve sürücülerinizin ihtiyaç duyduğunuz tüm bilgilere bir tık ile ulaşabilmenizi sağlar.

TEB ARVAL CONNECT

Filonuz ile bağlantınızı kuruyoruz

Array

TEB Arval Connect bir bakışta filonuzu takip etmenize olanak veriyor. Tabletler, dizüstü ve masaüstü bilgisayarlar için optimize edilmiş bu uygulama sizin istediğiniz her bilgiye tek bir portaldan erişebilmenizi sağlar.

TEB Arval Connect ile:

  • Müşteri ilişkileri yöneticilerinizle doğrudan bağlantı kurabilir

  • En son sektör haberlerine ulaşabilir

  • Filo araçlarıyla ilgili video değerlendirmelerine erişim sağlayabilir

  • Haritada mevcut tedarikçi ağının iletişim adreslerine erişim sağlarsınız

TEB ARVAL FLEET VIEW

Tüm filonuz bir tık uzaklıkta

Array

TEB Arval Fleet View tüm filonuzun bilgilerini takip etmenizi sağlar. Tüm sürücülerin verileri ile filo stratejilerinizi kolaylıkla şekillendirebilirsiniz.

  • Stratejik filo Temel Performans Göstergelerini izleyebilirsiniz:

  • Filo faaliyeti ve performansı

    • Finansal değerlendirme

    • Kontrat yapılırken geçen süre ve kilometre bazında CO2 emisyonları

  • Toplam kullanım maliyetlerinizi takip edebilirsiniz.

TEB ARVAL MOBILE+

Sürücülerinizin ellerindeki dünya

Array

TEB Arval Mobile+ sürücülerinizin operasyonlarının her an için verimli olduğundan emin olmak için ihtiyaç duydukları tüm verilerle bağlantısını sağlar.

TEB Arval Mobile+ ile sürücüleriniz:

  • Araç ruhsatlarından sürücü belgelerine evraklarına her zaman erişim sağlayabilir

  • TEB Arval’in tedarikçi ağına bağlantı kurabilir

  • Araç bakımlarını en yakın tedarikçide kolayca yaptırabilir

  • Tüm kontrat bilgilerini bulabilirler

TEB ARVAL DRIVE CHALLENGE

How do your drivers perform?

Array

Bu uygulama, sürücülerinizin sürüş performansının yanında filonuzun sürüş performansını da yükseltecektir. Uygulama, hızı, ivmeyi ve fren yapmayı sürücünün telefonu üzerinden ölçerek iyileştirme yapılabilecek alanlara ışık tutmaktadır. Sürücü performansının sizin için önemli olduğunu biliyoruz; dolayısıyla bu konuya öncelik verdik.

TEB Arval Drive Challenge ile sürücüleriniz:

  • Seyahatlerdeki performanslarını ölçebilir

  • Ödüllerini açabilir

  • İlerlemelerini paylaşmak için doğrudan sosyal medya platformlarına bağlanabilir

  • Sürüş performanslarına dair farkındalıklarını artırabilir

  • Skorbordlardaki sıralamalarını kontrol edebilirler

TEB Arval Drive Challenge sürücülerinizin performansına not veren ciddi ama eğlenceli bir oyundur. Uygulama nasıl araç sürdüklerine bağlı olarak sürücülerinize bir geçer veya başarısız not verecektir. Ne kadar geçer not alırlarsa o kadar çok puan alacaklardır

Sosyal medya ile paylaşım

Siz ve sürücüleriniz Facebook ve LinkedIn ağımızdan bizi izleyerek sosyal medyadaki tartışmalara katılabilirsiniz.

Array

Otomobil sektöründeki ipuçlarından Facebook üzerindeki en iyi 4x4 üzerine tartışmalara kadar sizin neyi beğendiğiniz ve neyi beğenmediğiniz hakkında daha fazlasını öğrenmek istiyoruz. TEB Arval’in LinkedIn gibi sosyal platformları sizi otomobil sektörü ve haberleri ile ilgilenen benzer ilgi alanlarına sahip insanlarla buluşturuyor..

Facebook'ta bizi takip edin

Linkedin'de bizi takip edin

Hizmet Seviyesi Anlaşması: bizim misyonumuz, sizin memnuniyetiniz

Memnuniyetiniz bizim için önemlidir. Bu nedenle sizin ihtiyaçlarınıza uyarlanmış hizmeti garanti ediyor, düzenli olarak araştırmalar yapıyor, böylece sözümüzü tuttuğumuzdan emin olmak istiyoruz.

Hizmet Seviyesi Anlaşmamız ile sizinle önceden teminatları ve hizmet standartlarını oluşturuyoruz. Müşterilerimiz bizim en iyi elçilerimizdir ve sürekli sizin memnun olduğunuzu görebilmek için her zaman elimizden gelenin fazlasını yaparız.

  • Süreçleri ve hizmet standartlarını net olarak tanımlarız ve böylece siz de ne beklemeniz gerektiğini bilirsiniz.

  • Düzenli anketler yapar, performansımızı ve sizin memnuniyet düzeyinizi ölçeriz.

  • Bizim için sebebinden bağımsız olarak her memnuniyetsizlik ifadesi bir şikâyettir.

  • Taahhüdümüz sizin altına imza attığınız hizmeti almanız anlamına gelir.



Şikayetler iyileştirme yapabilmek için bir fırsattır

Müşterilerimizden gelen her bir şikâyeti bir hediye olarak kabul eder ve yaptığımız her işte iyileştirme yapabilmek için bunu bir fırsat olarak kabul ederiz.

Bir şikâyet bizim sizin beklentilerinizi henüz karşılayamamış olduğumuz anlamına gelir ve müşterilerimizin sadakatini kazanmak için neyi daha iyi yapmamız gerektiğini anlatır. Sizinle bu nedenle açık bir diyaloğu sürdürür ve şikâyetlerdeki temel performans göstergelerini size raporlarız.

Müşterimiz verdiğimiz hizmetten memnun kalmamış ise biz bu şikâyeti ilgili bölümde kaydeder ve en geç 24 saat içerisinde ilgili birime ulaşmış olduğundan emin oluruz. Amacımız sorunu mümkün olan en kısa süre içerisinde çözmektir; bu süre ülkelere göre farklı olmakla birlikte 3-5 gündür.

Ancak bizim için konu burada kapanmaz. Her bir farklı seviyede nasıl daha iyi performans gösterebileceğimizi görebilmek için eğilimleri düzenli olarak gözden geçiririz. Sizden gelen geri dönüşler bizim için en önemli veridir ve biz de süreçlerimizi buna uygun olarak inceler ve değiştiririz. Konu bizim için ancak siz memnun olduğunuzda ve bizim sürecimiz iyileştirilmiş olduğunda kapanmış olur.