Neden TEB Arval’den kiralama?

Uluslararası filo yönetiminde One Arval yaklaşımı

TEB Arval'in eşsiz One Arval yaklaşımı ile 28 Arval ülkesinde aynı işleyişle ve birbirinden farksız hizmet alırsınız.

TEB Arval’de size en uygun araç politikasını tespit ediyoruz. Araçlarınızı ve sürücülerinizi yönetiyor ve uluslararası filonuzdan size güncel bilgi sunuyoruz. Diğer araç yönetim şirketlerinden farklı olarak sizi beklenmeyen maliyetlerden koruyor ve sizinle düzenli olarak kontrol ediyoruz. Her türlü memnuniyetsizlik ifadesini bir şikâyet olarak değerlendiriyoruz. Biz TEB Arval’de hem lokal hem de uluslararası düzeyde hepimiz şirketimizin sloganının arkasında duruyoruz: We Care about cars. We care about you.

 

Danışmanlık veririz

Size, organizasyonunuzun ihtiyaçlarına uygun bir şirket araç politikası tavsiye ederiz.

Resim

Yönetiriz

Araçlarınızı yönetir ve sürücülerinize destek oluruz.

Resim

Raporlama yaparız

Karar sürecinizi kolaylaştırmak için size tüm gerekli filo bilgilerinizi sağlarız

Resim

Taahhüt ederiz

Sözlerimizi yerine getirmeyi taahhüt ederiz..

Resim

TEB Arval araç kiralamaya kişisel bir yaklaşım getiriyor

Siz ve sürücülerinizi daha yakından tanımak isteriz. Bazıları araç kiralamayı sadece kurumlar arası hizmet olarak düşünür. TEB Arval ise bunu kişiden kişiye hizmet ya da sloganımızda olduğu gibi “kiralamada kişisel bir yaklaşım” olarak görür.

IBO: 26 ülkede aynı uygulama

IBO bizim Uluslararası Ofisimizdir. Bu Arval’in sizin özgün ihtiyaçlarınıza uyarlanmış çözümüdür. İş yaptığınız tüm ülkelerde uyumlulaştırılmış ürün ve hizmetler, maliyet kontrolüne uluslararası bir yaklaşım ve sosyal ve çevresel hedefleri karşılamak konusunda tam taahhütte bulunuyoruz.

Ulusal sınırların ötesinde filo yönetimini basitleştiriyoruz. Filonuz nerede olursa olsun Arval’e güvenebilirsiniz çünkü 26 ülkede faaliyet gösteriyoruz. Filo yöneticileriniz ve sürücüleriniz için aynı uluslararası çözümle idare edilebilecekleri tek bir işletme sistemi getirebilirsiniz..

Size özel bir Uluslararası Satış Yöneticiniz olacak ve sizinle birlikte filonuzla ilgili tüm stratejik ve taktiksel konuları düzenli olarak gözden geçirecektir. Bu yönetici size Şirket Araç Politikanızı tanımlamakta yardımcı olup toplam kullanım maliyeti/toplam mobilite maliyeti oranını iyileştirmenizi sağlayacaktır.

Gerçekler ve sayılar

Uluslararası filo yönetiminde 15 başarılı yıl

100 uluslararası müşteri güveni

Uluslararası sözleşmeler ile finanse edilmiş 150,000 araç

14 farklı ülkede kurulan ortaklıklar

Şirketinizi iyi bilen tek bir bağlantı

Uluslararası Satış Yöneticiniz lokal Müşteri İlişkileri Yöneticilerinin işlerini koordine etmekten sorumludur. Filo yöneticisi olarak sizin ve sürücüleriniz için filonuzun günlük yönetilmesinde tek bağlantı noktanız olacaklardır. Konu ne olursa olsun, belki sizin için en iyi anlaşmanın pazarlığını yapmak ya da araçlarınızın servis veya onarımını yönetmek, şirketinize tahsis edilmiş, sizinle çalışanlarınız arasında daha yakın bir çalışma ilişkisi kurulmasına yardımcı olacak bir profesyonele güvenebileceksiniz.

Müşteri İlişkileri Yöneticileriniz sizin lokal filo yöneticilerinizle iletişimde olmakla kalmaz, aynı zamanda her bir sürücünün bireysel deneyiminin de haberdar olurlar. Arval Müşteri İlişkileri Yöneticileri sizinle yapılmış olan Ana Sözleşme, Hizmet Bildirgesi ve paylaşılan bir Şirketinizin Araç Politikası mevcutsa, bunlar doğrultusunda her soruna doğru çözümü bulurlar.

Müşteri masası filonuzun sorunsuz işlemesini sağlar

Müşteri İlişkileri Yöneticiniz liderliğindeki Müşteri Masası her zaman faaliyetlerimizin tam ortasında olmanızı sağlar. Ekibin organizasyonunda merkezi olan Müşteri İlişkileri Yöneticiniz sizin tek bağlantı noktanızdır. Kendisi uzmanlardan oluşan bir Müşteri Ekibi ile çalışır. Bu uzmanlar araçların satın alınmasını ve teminini ayarlar ve çok daha fazlasını yapar.

Şu anda dünya çapında faaliyette olan 104 Müşteri Masamız mevcuttur. Dolayısıyla müşterilerimize piyasadaki diğer oyunculardan daha yakınız. Bunun nedeni bir yandan benzersiz yapımızın bize küresel ağımızın gücünden gelen tüm avantajları kullanmamıza olanak verirken, diğer yandan da bu 104 küçük girişimci ofisin müşterilerimizle kurdukları yakınlıktan faydalanma olanağı sağlamasıdır. Bu sayede o kişisel dokunuşilişkilerimizde hiçbir zaman kaybolmamaktadır.

TEB Arval Smart Experıence: benzersiz bir dijital deneyim

Sizi filonuza bağlar

TEB Arval’de sizin uluslararası seviyede rekabet edebilmeniz için Temel Performans Göstergelerinize her zaman kolay erişime ihtiyacınız olduğunu anlıyoruz. Bu nedenle filonuzdan gelen tüm bilgileri güvenli uygulamaya veya bilgisayar programına aktaran TEB Arval Smart Experience uygulamasını geliştirdik

TEB Arval Smart Experience ile siz ve sürücüleriniz her zaman ihtiyaç duyduğunuz her şeye bir tıkla  erişebileceksiniz.

Dikey Sekmeler

TEB ARVAL CONNECT
TEB ARVAL CONNECT
Sizi sizin dünyanıza bağlıyor

TEB Arval Connect bir bakışta filonuzu takip etmenize olanak sağlıyor. Tablet, dizüstü bilgisayar ve masaüstü bilgisayarlar için geliştirilmiş bu uygulama tek bir  portalden gereken tüm bilgilere erişebilmenizi sağlıyor..

TEB Arval Connect ile:

  • Müşteri ilişkileri yöneticilerinizle doğrudan bağlantı kurabilir
  • En son sektör haberlerini izleyebilir
  • Tüm temel performans kriterlerinizi bir bakışta bulabilir.
  • Filo araçlarınızın video değerlendirmelerine erişebilir.
  • Haritada mevcut tedarikçi ağının iletişim adreslerine erişim sağlarsınız.
TEB ARVAL FLEET VIEW
TEB ARVAL FLEET VIEW
Tüm filonuza bir tıkla erişebilirsiniz

TEB Arval Fleet View tüm filonuzun bilgilerini takip etmenizi sağlar. Tüm sürücülerin verileri ile filo  stratejilerinizi kolaylıkla şekillendirebilirsiniz..

TEB Arval Fleet View ile:

  • Stratejik filo Temel Performans Kriterleri
    • Filo faaliyeti ve performansı
    • Finansal değerlendirme
    • Seyahatlerin süreleri, yapılan kilometre
    • CO2  kullanımı
  • Toplam kullanım maliyetlerini denetleyebilirsiniz.  
TEB ARVAL MOBILE+
TEB ARVAL MOBILE+
Sürücülerinizin ellerindeki dünya

TEB Arval Mobile+ sürücülerinizin operasyonlarının her an verimli olduğundan emin olmak için ihtiyaç duydukları tüm verilerle bağlantısını sağlar.

TEB Arval Mobile+ ile sürücüleriniz:

  • Her an ruhsatlarından sürücü belgelerine kadar evraklarına erişebilir
  • TEB Arval’in tedarikçi ağına bağlantı yapabilir
  • Araç bakımlarını en yakın anlaşmalı servislerimizde kolayca yaptırabilir
  • Tüm gereken kontrat bilgilerini bulabilirler
TEB ARVAL DRIVE CHALLENGE
TEB ARVAL DRIVE CHALLENGE
Sürücülerinizin performansı nasıl?

Bu uygulama, sürücülerinizin sürüş  performansının yanında filonuzun sürüş performansını da yükseltecektir Uygulama hızı, ivmeyi ve fren yapmayı sürücünün telefonu üzerinden ölçerek iyileştirme yapılabilecek alanlara ışık tutmaktadır. Sürücü performansının sizin için önemli olduğunu biliyoruz; dolayısıyla bu konuya öncelik verdik.  

TEB Arval Drive Challenge ile sürücüleriniz:

  • Seyahatlerdeki performanslarını ölçebilir
  • Ödüllerini açabilir
  • İlerlemelerini paylaşmak için doğrudan sosyal medya platformlarına bağlanabilir
  • Sürüş performanslarına dair farkındalıklarını artırabilir
  • Skorboardlardaki sıralamalarını kontrol edebilirler

TEB Arval Drive Challenge sürücülerinizin performansına not veren ciddi ama eğlenceli bir oyundur Uygulama nasıl araç sürdüklerine bağlı olarak sürücülerinize geçer veya başarısız not verecektir. Ne kadar geçer not alırlarsa o kadar çok puan alacaklardır.  

Sosyal medya ile paylaşım
Sosyal medya ile paylaşım
Siz ve sürücüleriniz Facebook ve LinkedIn ağımızdan bizi izleyerek sosyal medyadaki tartışmalara katılabilirsiniz.

Facebook üzerindeki en iyi 4x4 üzerine tartışmalara kadar Sizin neyi beğendiğiniz ve neyi beğenmediğiniz hakkında daha fazlasını öğrenmek istiyoruz. Arval’in LinkedIn gibi sosyal platformları, sizi otomobil sektörü ve haberleri ile ilgilenen benzer ilgi alanlarına sahip insanlarla buluşturur.

Facebook

Linkedin

Hizmet Seviyesi Anlaşması: bizim misyonumuz, sizin memnuniyetiniz

Memnuniyetiniz bizim için önemlidir. Bu nedenle sizin ihtiyaçlarınıza uyarlanmış hizmeti garanti ediyor, düzenli olarak araştırmalar yapıyor, böylece sözümüzü tuttuğumuzdan emin olmak istiyoruz.

Hizmet Seviyesi Anlaşmamız ile sizinle önceden teminatları ve hizmet standartlarını oluşturuyoruz. Müşterilerimiz bizim en iyi elçilerimizdir ve sürekli olarak sizin memnun olduğunuzu görebilmek için her zaman elimizden gelenin fazlasını yaparız.

  • Süreçleri ve hizmet standartlarını net olarak tanımlarız ve böylece siz de ne beklemeniz gerektiğini bilirsiniz.

  • Düzenli anketler yapar, performansımızı ve sizin memnuniyet düzeyinizi ölçeriz.

  • Bizim için sebebinden bağımsız olarak her memnuniyetsizlik ifadesi bir şikâyettir.

  • Taahhüdümüz sizin altına imza attığınız hizmeti almanız anlamına gelir.



Şikayetler iyileştirme yapabilmek için bir fırsattır

Müşterilerimizden gelen her bir şikâyeti bir hediye olarak kabul eder ve yaptığımız her işte iyileştirme yapabilmek için bunu bir fırsat olarak kabul ederiz.

Bir şikayet bizim sizin beklentilerimizi henüz karşılayamamış olduğumuz anlamına gelir ve müşterilerimizin sadakatini kazanmak için neyi daha iyi yapmamız gerektiğini anlatır. Sizinle bu nedenle açık bir diyaloğu sürdürür ve şikâyetlerdeki temel performans göstergelerini size raporlarız.

Müşterimiz, verdiğimiz hizmetten memnun kalmamış ise şikayeti ilgili bölümde kaydeder ve en geç 24 saat içerisinde ilgili birime ulaşmış olduğundan emin oluruz. Amacımız sorunu mümkün olan en kısa süre içerisinde çözmektir; bu süre ülkelere göre farklı olmakla birlikte 3-5 gündür.

Ancak bizim için konu burada kapanmaz. Her bir farklı seviyede nasıl daha iyi performans gösterebileceğimizi görebilmek için eğilimleri düzenli olarak gözden geçiririz. Sizden gelen geri dönüşler bizim için en önemli veridir ve biz de süreçlerimizi buna uygun olarak inceler ve değiştiririz. Konu bizim için ancak siz memnun olduğunuzda ve bizim sürecimiz iyileştirilmiş olduğunda kapanmış olur.