Ana Sayfa > Veri İhlaline İlişkin Bilgilendirme

Veri İhlaline İlişkin Bilgilendirme

DUYURU

VERİ İHLALİNE İLİŞKİN BİLGİLENDİRME

Bu bilgilendirme, TEB Arval’e kaza/hasar yönetimi hizmetleri için dış kaynaklı servis sağlayan “Optimum Otomotiv Satış Sonrası Çözümleri A.Ş.” şirketine ait platform üzerinde gerçekleşmiş ve 11 Ocak 2019 Cuma günü haberdar olduğumuz “kötü amaçlı yazılım” ve olması muhtemel “kişisel veri sızıntısı” sebebiyle müşteri, sürücü, tedarikçi ve 3. şahısları bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır. 

13 Eylül 2013 tarihinden 11 Ocak 2019 tarihine kadar TEB Arval’den hasar/kaza yönetimi hizmeti almış olan müşteri, sürücü, hasar/kaza yönetimi süreci içerisinde bulunan tedarikçiler ve TEB Arval’ e ait araçlarla kazaya karışmış olan diğer 3. Şahıslar, bu durumdan etkilenmiş olabilirler.

Bilinmeyen kişilerce, kişisel verilere olası izinsiz erişim tespit edildiği anda TEB Arval, müşteri, tedarikçi, sürücü ve diğer tüm 3. şahısları korumak adına gerekli tüm tedbirleri derhal almıştır. Ayrıca, güvenlik uzmanlarının görüş ve danışmanlığında tedarikçimiz tarafından sağlanan sistem tamamen güvenli ve işlevsel hale getirilene kadar kullanıma kapatılmıştır.

Konuyla ilgili endişesi olan ya da bilgi almak isteyen müşteri, tedarikçi, sürücü ve 3.şahıslar’ın web sitemizde yer alan “Kişisel Verilere İlişkin Hak Kullanım Formu” nu doldurarak aşağıdaki iletişim kanallarından biri ile TEB Arval’e iletmesini rica ederiz.

  • Noter Kanalı ile,
  • TEB Arval Kayıtlı Elektronik Posta adresine (tebarval@hs03.KEP.tr) mail ile,
  • Kimlik göstermek koşulu ile bizzat TEB Arval Genel Müdürlüğüne yapılacak yazılı başvuru ile.

“Kişisel Verilere İlişkin Hak Kullanım Formu” nun yer aldığı Kişisel Verilerin Korunması sayfamıza ulaşmak için lütfen tıklayın.

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında TEB Arval, müşteri, sürücü, tedarikçilerine ve diğer ilgili 3.şahıslara ait her türlü kişisel verilerin tutulması ve işlenmesi hususuna büyük önem vermektedir. Kişisel verilerin korunması TEB Arval için büyük hassasiyet arz etmekte olup şirketimizin öncelikleri arasındadır. Bu çerçevede, gerekli en güçlü tedbirlerin alındığını, ilgili tedarikçimiz ile hemen görüşülerek en hızlı şekilde olayın çözülmesi ve olası sonuçlarının analiz edilebilmesi için tarafımıza olabildiğince hızlı ve detaylı bilgi aktarılmasını talep ettiğimizi kamuoyunun bilgisine sunarız.

SIKÇA SORULAN SORULAR

1- Benim verilerim bu durumdan etkilendi mi?

Güvenlik uzmanı ekiplerimiz konu ile ilgili araştırmalarına devam etmektedir. İlgili Tedarikçimizden durumdan etkilenme ihtimali olan kişiler ve kişisel verileri ile ilgili TEB Arval’e tüm detayları iletmesini talep ettiğimizi bildiririz.

2- Hangi bilgilerime erişilmiş olabilir?

Hasar ve kaza yönetimi hizmeti kapsamında tarafımıza sunmuş olduğunuz evraklarınıza erişilmiş olabilir.

3- Kimler bu durumdan etkilenmiş olabilir?

13 Eylül 2013 tarihinden 11 Ocak 2019 tarihine kadar TEB Arval’ den hasar/ kaza yönetimi hizmeti almış olan müşteri, sürücü, hasar/kaza yönetimi süreci içerisinde bulunan tedarikçiler ve TEB Arval’ e ait araçlarla kazaya karışmış olan diğer 3. şahıslar bu durumdan etkilenmiş olabilirler.

4- Bu durumdan herhangi bir şekilde etkilendiysem ne yapmam gerekiyor?

Tedarikçimiz tarafından, TEB Arval’e detaylı bilgi aktartıldığında, tarafımıza iletilen resmi, yazılı bilgi taleplerine geri dönüş sağlayacağız. Bu süre zarfında, herhangi bir linke tıklamanızı, bilgi paylaşmanızı, bir platforma bağlanmanızı, mevcut ya da geçmiş hasar beyanlarınız ile bilgi aktarmanızı talep eden şüpheli bir e-mail alırsanız, çok dikkatli olmanızı tavsiye ediyoruz. Herhangi bir şüpheli durum ile karşılaşırsanız, kvkk@tebarval.com.tr adresinden üzerinden bizlerle paylaşabilirsiniz. TEB Arval olarak sizlere destek olmaktan memnuniyet duyarız.