kullanıcı kılavuzları

Sıkça Sorulan Sorularımızı kontrol edin

SSS

Bakım

Bakım için nereye gidebilirim?

TEB Arval, ülke çapında yaygın, bilgi ve teknik donanıma sahip, araçların onarımı, bakımı ve yardımı konusunda uzman bir ağa sahiptir.Anlaşmalı servis ağımıza My Arval platformu üzerinden erişim sağlayarak randevu talebi oluşturabilirsiniz, ya da 444 27 24 Sürücü Destek Hattımızı arayarak ilgili servis bilgilerine ulaşabilirsiniz. 


Periyodik bakım

Aracımın periyodik bakımı için nereye gidebilirim?

444 27 24 numaralı sürücü hattımızı arayarak ya da Servis Haritamız üzerinden anlaşmalı periyodik bakım servislerimizin bilgilerine ulaşabilirsiniz. Aracınızın bakımı ile ilgili detaylar için Araç Güvenlik Kılavuzumuzu inceleyebilirsiniz.

 

Teslimat

İlk araç teslimatı tarafıma nasıl yapılacak?

Araç teslimatınız, kira kontratınızda belirtilen teslimat adresinin il sınırları içerisinde TEB Arval tarafından belirlenecek tarih ve adreste gerçekleştirilecektir. Detaylı bilgi için sürücü hattımızı arayabilirsiniz: 444 27 24 Aracınız ile ilgili pratik bilgilere Yolculuk Rehberimizden ulaşabilirsiniz.

 

Teslimat

Teslimat esnasında nelere dikkat etmelisiniz?

Aracın fiziksel bir hasarının olmaması,iç ve dış tüm ekipmanlarının eksiksiz olması, trafik ve ilk yardım seti, kar zinciri, yangın söndürme tüpü ve paspasların araca yerleştirilmiş olduğuna dikkat etmelisiniz.

Aracınıza ait asıl ve yedek anahlarınızı, araç ruhsatınızı teslim alarak, araç teslim formunu imzalamanız gerekmektedir.

Araçta eksik ya da hasar olması durumunda teslimat formuna not düşerek 444 2 724 numaralı sürücü hattından bizimle iletişime geçebilirsiniz.
 


Fenni Muayene

Aracımın muayene zamanı geldiğinde ne yapmalıyım?

Aracınızın trafik kanunu dahilinde zorunlu kılınan ve fiziki kontrol gerektiren muayenesi için 444 2 724 numaralı çağrı merkezimizi arayarak bilgi edinebilirsiniz. Kira kontratına vale hizmeti dahil olan kullanıcılarımız için süreç TEB Arval yetkilileri tarafından organize edilecektir. 


Hasar Onarım & Sigorta

Aracımın onarımı ne zaman tamamlanacak?

Aracınızın onarımının tamamlanacağı zamanı onarımı yapan servis istasyonundan veya 444 2 724 numaralı Sürücü Destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.


Periyodik bakım

Periyodik Bakım ve arıza onarımı hizmeti nasıl sunulur?

Periyodik Bakım hizmeti, aracın üretici tarafından belirlenen sürelerdeki bakımlarını içerir. Arıza onarımları normal kullanım ya da arıza kaynaklı teknik onarımları içerir. Bakım ve arıza onarımı işlemleri, yalnızca TEB Arval’in anlaşmalı olduğu servislerde gerçekleştirilir.


Yol yardım

TEB Arval yol yardım hizmeti neleri kapsar?

Türkiye'nin herhangi bir noktasında, onarım ihtiyacı olan veya arıza, kaza ve hırsızlık gibi durumlarla karşılaşan sürücüler için, anlaşmalı kurumlarla birlikte çekici ve yol yardım hizmeti verilir. Yol yardım hizmetinden yararlanmak için 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayabilirsiniz.


Lastik değişimi

Aracımın lastik değişimine ihtiyacı var, ne yapmam gerekiyor?

Lastik değişimi taleplerinizi;
• lastik@tebarval.com.tr adresine mail atarak,
• Websitemizde bulunan lastik talep formunu doldurarak 
444 2 727 numaralı sürücü hattımızı arayarak iletebilirsiniz.
 


Trafik sigortası

TEB Arval trafik sigortası hizmeti neleri kapsar?

TEB Arval, trafik sigortası hizmeti kapsamında kullanmakta olduğunuz aracın zorunlu trafik sigortasını yaptırır ve ilgili poliçeyi ilk teslimatta araç ruhsatı ile birlikte size ulaştırır. Trafik sigorta poliçe yenilemeleri TEB Arval tarafından takip edilir ve poliçeler sürücülere ulaştırılır.


Trafik cezası

Trafik cezası durumunda ne yapmam gerekiyor?

Araç plakasına kesilerek TEB Arval'e tebliğ edilen cezaların ödemesi TEB Arval tarafından kanunda belirtilen sürelerde indirimli olarak gerçekleştirilmekte ve ödenen tutar şirketinize fatura edilmektedir. Araç kontratımız şirketiniz ile imzalanmış olduğundan ceza tutarlarının size fatura edilmesi mümkün olmamaktadır. Yetkili makamlar tarafından TC kimlik numaranıza kesilerek size tebliğ edilen cezaları ise bizzat ödeyerek ilgili trafik cezası ve ödendi makbuzlarının kopyalarını ödemenin yapıldığı günden itibaren başlayarak en geç 5 gün içinde TEB Arval'in trafikcezayonetimi@tebarval.com.tr e-posta adresine yollamanız gerekmektedir.


Yedek araç

Yedek araç hizmeti ne zaman sunulur?

Yedek araç hizmeti aracın onarımının 24 saati aşacağı periyodik bakım, arıza ve hasar onarımı durumlarında 24 saat içerisinde sunulmaktadır. Yedek araç talepleriniz için 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayabilirsiniz.


Hasar Onarım & Sigorta

Plaka veya araç ruhsatım kaybolursa ne yapmalıyım?

Plakalar veya araç ruhsatının kaybolması durumunda 444 2 724 nolu sürücü hattımızı arayarak TEB Arval’e bilgi vermeniz gerekmektedir. Kayıp plaka ve evrak yenilenmesi ile ilgili yapılacak işlemler konusunda TEB Arval yetkilileri sizi bilgilendirecektir.

Neden TEB Arval?

Bize güvenebilirsiniz:

30 yılı aşkın filo deneyimine sahip küresel bir ortağın gücü sizinle

Bizimle iş ortağı olun:

Uzman ekibimiz ihtiyaçlarınıza yönelik çözümler üretir

Hep yanınızdayız:

Bize ne zaman ihtiyacınız olursa dijital ve kişisel olarak buradayız.

Sürüşün keyfini çıkarın:

yolculuklarınızın tüm sürecini kolaylaştırıyoruz